fredag 28. oktober 2011

Norges glass

Benket meg tidlig foran tv i dag for å se Manuela pynte hallowens cupcake.
He he , hun er jo skjønn da, når hun står der og syntes at det er helt forferdelig å pynte med oransje og svart. Hun som elsker rosa. Men hun fikk nå sneket inn litt rosa når hun skulle lage spøkelse figurer av marsipan.  Flotte ble de:-)

Ja det er det ikke tvil om at norges glass er sabla greit å bruke til mange forskjellige ting.
Det er jo veldig greit med disse herlige gamle glassene,
Har samlet noen stykker , fått noen av min mor og  bestemor, og noen har jeg kjøpt på brukt butikken for en billig penge.
To av de har jeg pyntet med noen sink stjerner , og til jul tror jeg sannelig at jeg skal putte noen julekaker oppi.
Smakte de første små kakene i går, da var det noen nabo unger som solgte esker med julekaker på døren til inntekt til idretslaget sitt.
Mye godt å få kjøpt på boks også:-)









4 kommentarer:

  1. Å det fekk eg ikkje med meg :( Var det på GMN?

    Norgesglass kan brukast til ALT!☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Jeg har telys på norgesglass :) Ser faktisk pent ut, alt ser pent ut på norgesglass! ;)

    SvarSlett
  3. Så stilig de ble med litt pynt :)

    SvarSlett