torsdag 27. oktober 2011

Te lys overalt


Hellu!!!! Så koselig og komme inn på bloggen i dag og se at jeg har fått nye følgere,
det gleder meg stort:-) Og så er det kjempe gøy når dere legger igjen et spor etter dere slik at jeg kan finne dere igjen.
Er utrolig mange flotte blogger i blogglandia.
Gøy å se at det stadig dukker opp nye.

Te lys er noe som det går mye av på denne årstiden.
Jeg stapper te lys oppi alt mulig rart av krukken, kopper og kar.
Her en en variant som jeg har puttet de i, sabla greit og ta med seg rundt når lysene skal på plass.
Har mange forskjellige krukker rundt forbi skal se om jeg får tatt litt bilder en dag og vist dere.
Er jo litt fint å pynte med også, hadde vært morro og se noen av deres varianter også da?

Ellers sitter jeg her med beinet enda:-) Måtte tilkalle en vennine av meg i dag for å bytte bandasjer.
Liker ikke sånn derre syke greier jeg, men hun er sykepleier og veldig god på dette.
 Ble behandlet som en prinsesse, tusen takk snuppa:-)

I morgen skal jeg benke meg foran tv igjen, for da kommer Manuela på God Morgen Norge og skal lage Halloween cupcakes. Spennende!





2 kommentarer:

  1. Hei hei,

    Lys liker jeg å ha tilgjengelig overalt også, greit og slippe og løpe rundt å lete etter lys om man skal bytte ut noen nye :))

    God bedring og god helg -
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  2. Så søt kurv du har til t-lysa dine. :)Kjekt når man har mange å skifte ut. Ønsker deg god bedring og en fin-fin fredag! :)

    SvarSlett