søndag 6. november 2011

Annen variant

Helluen på en søndags kveld.
Litt lys må jo brennes nå som høsten virkelig har meldt sin annkomst.
Sniker seg inn fler og fler natur ting her.
Passer liksom inn nå på denne tiden
Håper jeg får plukket inn noen kongel og mose før snøen melder sin annkomst.
(Men det er leeeeenge til spør du meg)
.
Tenkte bare å vise dere en tre stake som jeg har fyrt opp lys i i kveld,
Denne er fra Broste. De har jo fått så mye fint etter hvert, og heldigvis har de fått inn mye fint i de butikkene jeg er rundt å kikker i.
Gøy å samle litt inspirasjon i butikkene.
Håper dere alle sammen får en fin start på uken:-)

 

3 kommentarer:

  1. Helluen du..))

    ja så mye fint..vi har jo startet nettbutikk og det går rundt for meg.)) så mye fint jeg omgir meg med om dagen.:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefint♥

    Ha en fin ny uke,
    Klem fra Jatte!:)

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe fint :D

    Klem fra Kristin

    SvarSlett