mandag 7. november 2011

Mmmmm marengs

Happy mandag alle sammen.
Ja i dag har det vært skikkelig hus kaldt her i Sør, fikk liksom ikke varmen i meg her idag.
Så peisen på kjøkkenet ble fyrt opp for første gang i år til middagen i dag.
Ellers så har jeg fått smaken på noe nydelig, nemmelig marengs.
Eller pike kyss er det vel også kaldt.
Er rart dette her hvordan ting forandrer seg, for noen år siden syntes jeg dette var noe søtt klissete greie. Men nå , ja nå nyter jeg de:-)
Kom over noen nydelig lyse blå noen.
Og da inbiller jeg meg at de er ekstra gode når de har en slik skjønn farge.
He he smaker jo det samme da, men lettlurt som jeg er , gikk jeg rett på:-)

 
Noen av de har fått plass under denne lille glass klokken, da står de støv fritt og fint.

Det er verre med disse, de blir fort støvete, så de tror jeg at jeg må innta snart gitt.
Huff , ja det var jo dumt gitt:-) hihi



1 kommentar:

  1. De marengsen så helt herlige ut! Nydelige bilder også :)

    klem

    SvarSlett