onsdag 9. november 2011

Ny plass

Puter er noe de fleste interiør frelste liker.
Og så ser jeg at jeg langt i fra den eneste som har haugevis av dette rundt forbi.
Er jo så gøy og se hvordan et rom blir forandret med et aldri så lite pute skift.
Så her i huset blir får de stadig en ny plass.
Slik som denne Notre-Damme puta, den flytter stadig på seg.
Digger dette merke.
Syntes der er så mye fint å få tak i.
Ellers så har høst forkjølelsen kommet til meg også nå.
Så nå blir det ikke mye snakking på denne damen,
hes stemme og noen pip som kommer ut.
Ikkje bra.
Håper dere holder dere friske og raske:-)
Husk å hold dere gode og varme på beina:-)
Det skal vist være lurt ifølge ekspertene.



 

8 kommentarer:

  1. Nydelige puter du har & God
    bedring ;o)

    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
  2. ja puter får vi aldri nok av..)) jeg også bytter og flytter rundt..og har stadig lyst på nye..))

    god bedring..))

    snart er du oppe og hopper for fult..)

    SvarSlett
  3. Kjempefin pute og fint pledd!

    Er på utkikk etter nye trekk til mine nå, må jo bytte på :)

    Tonje

    SvarSlett
  4. Jeg digget pleddet ditt, hvor er det fra?

    Puter er herlig! Men jeg har sånn hat/elsk forhold til de. Er ikke som andre interiørbloggere jeg vet du... *knis*

    Ønsker deg og dine en fortryllende aften, her er det ribbe i ovnen. Vi skal smake litt på julen - gleder meg...

    Stor klem fra
    Fabelaktig-Maia

    SvarSlett
  5. Puter i fleng er et MUST, lekre de du har også:) Klem:)

    SvarSlett
  6. Ikke mye som skal til for å få litt forandring
    Puter gjør mye
    God bedring

    SvarSlett
  7. Hi, hi - puter elsker vi bloggiser ja... ;) Hadde akkurat besøk av mamma, som nok synes jeg har litt i overkant med puter - men jeg elsker å "kroe" meg ned mellom putene mine ;)

    Fin dag til deg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  8. Jepp, även detta huset är helt överfyllt med puter! Hehe...
    Är enig med Maia att det teppet med stjärnor var läckert - vill också gärna veta var du köpt det...?

    Förskylning är inte något trevligt, här har det varit både vattenkoppor och halsont..

    Önskar dig riktigt god bedring och god helg.
    Kram Joy

    SvarSlett