onsdag 16. november 2011

Stjerneteppet

Tudelli tei dere.
Har fått noen spørsmål om hvor jeg har kjøpt dette stjerne teppet.
Det ble kjøpt for en tid til bake på KID.
Fikk tak i det i  beige også,
Akkurat nå har det jo vært en lang periode med grått, så dette beige har ikke ligget så mye fremme.

Har ikke sett disse teppen på kid i det siste, men de har et som ligner på Home & cottage.
Har sett at de har det i blått og rødt.
Rødt er jo herlig nå mot jul da,


Det beige fikk seg akkurat en ny plass på benken i ganga,
greit at denne får et litt mere høstlig utseende nå i denne mørke tiden


Her har jeg vrengt det gråe så det får en litt lysere "look"


Nei nå må jeg hive meg rundt her, skal lage pizza til hele "banden" kommer hjem fra trening







4 kommentarer:

  1. Hei, så fine tepper :-) Ha en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefint pledd☺ Eg har det i beige; trur det er kjøpt på Living☺ Men digga det i grått☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. Du den benken hvor det lyse teppet ligger er bare helt skjønn.. hvor har du fått tak i den?
    Snart advent nå... kos deg!

    SvarSlett