torsdag 3. november 2011

Tusen takk


Ja dagene har jo gått med til å pleie dette beinet mitt.
Så noe interiør hobbyer har jeg bare kunne se langt etter.
Men satser på at det ikke er mange dagene til så er frua som før:-)
Mens jeg har ligget her hjemme har jeg jo vært så heldig å få besøk av noen av de skjønneste venninner . Min snilleste "personlig" sykepleier Hilde har vært her og hjulpet meg i dag.
Tusen takk, setter velig stor pris på deg

 Og her en ettermiddag ringte det på døren , da lå jeg egentlig og syntes vanvittig synd på meg selv, og hadde vondt over alt. Så hva passet vel bedre en et lite oppmuntrende besøk av den skjønneste personen på jord. Dette er ei som alltid stiller opp for andre, har et hjerte av gull.
Baker de deiligste kaker og er super flink til å lage mat. Ja der er det som å komme til
 et 1 klasses hotell når en trør inn døren.
Skjønneste hun  hadde med en gave til meg.
Og heldige meg fikk den beige bollen fra IB LAURSEN.
Å heldig går den ann å bli????
Så nå står den og lyser så vakkert mot meg, og denne skal bli brukt mye.
Tusen takk skjønne Anne, du er bare god som gull

Må jo skryte litt av glitter mannen også, som har dullet og dallet,handlet laget mat , kjørt unger hit og dit mens fruen har ligget rett ut,
tenker han gleder seg til jeg er i full vigør igjen:-)


 


3 kommentarer:

  1. Så heldig du er da!
    Man blir litt brelete når man ikke lenger kan gjøre det man pleier.Håper du snart er oppe og går igjen!
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. masse god bedring..)) og du er heldig som har så mange hjelpere..gull verdt.:) men tipper du nå får som fortjent :)) (paybakctime)

    SvarSlett
  3. Hei! :) og tusen takk for så utrolig koselig kommentar på bloggen min! :)

    skal lese gjennom bloggen din senere i kveld, så veldig spennende ut! og blant annet kanskje finne ut hva som feiler benet ditt? ;)

    du får ha veldig god bedring!:)

    stor klem fra Anneli!

    SvarSlett