tirsdag 6. desember 2011

En stjerne skinner i natt.

Heisan  dere, og god tirsdag.
Også i dag var jeg innom bloggen til Thelma  Louise, en av de faste bloggene jeg bare må få med meg.
Bak denne bloggen skjuler det seg ei herlig dame, som viser de nydligste bildene av både hus og hage.
 Har dere ikke vært på "besøk " hos henne, vil jeg anbefale dere og ta en titt.
I dag hadde hun er sak om "vis meg din stjerne" og da tenkte jeg at det skal jeg sannelig gjøre.
For jeg har nemmelig gått til innkjøp av en ny hvit stjerne på en stake i år.
Og jeg er bare så fornøyd, syntes den lyser så herlig opp i den ene enden av stuen.
Vet jo at det bare finnes en julestjerne, men jeg tar ikke det så tungt, så i mitt jule hjem har vi to:-)
Er jo så trivelig med litt lys på denne årstiden.

Nå er det bare litt opplading til jeg skal hive meg
 rundt på styremøte med håndballen i kveld.
Ha det skjønt så lenge.






5 kommentarer:

  1. nei.der skjedde det noe feil...tror kommentaren forsvant..)

    Kos med stjerner..)) og den sofaen din ser bare så innbydende ut å krype opp i...)) sikkelig koselig.)

    oj..så morro, julestrømpen har jeg nesten glemt...tjhiii..men det er fordi vi ikke har vært på loftet enda og hentet ned esker, var det i fjor eller forfjor du vant den ? i 2009 ? hjelp som årene går .min tredje jul på bloggen...og du var jo her da..)

    har du sett utfordringen der du kan vinne et smykke ? høye vinner ods...nesten ingen med..)

    har du lyst har du lov..

    fikk noen snøfiller her i ettermiddag, årets første...hurra..))

    http://thelmat-no.blogspot.com/2011/12/vinn-et-smykke-fra-thelma-tno-ditt.html

    SvarSlett
  2. og takk for tisp..håndball på tv..))

    SvarSlett
  3. For en koselig stue du har!
    Og kjekt at du fremdeles er her:)
    Klem Linn

    SvarSlett
  4. Så utrolig fin stjerne!!!

    Ha en fin dag- Klem Anette

    SvarSlett
  5. Så nydelig du har pyntet til jul! Liker så godt slike enkle stjerner i vinduene.

    Ønsker deg en fin ny uke!


    AW

    SvarSlett