søndag 4. desember 2011

Hvor blir den av?

Ja det er den tiden jeg snakker om, mye som skjer her i Glitter huset for gjengen nå.
litt lite blogging fra meg om dagene har det vært.
Men i går fikk jeg klar beskjed av to av mine lesere at nå måtte jeg skjerpe meg,
nå var det for lite oppdateringer her på glitterbloggen.
He he. Veldig koselig det da, å få tilbake meldinger på at de følger med og syntes det er gøy med nye innlegg.
Takk skal dere ha jenter. H & A , :-)
Men det fruen har "tustet" med i det siste,
er mye øvelse til julekonsertene som skal synges i år.
4 jule konserter skal jeg være med på i år, og jeg gleder meg stort.
I dag har vi vært i hallen og sett jentene spille håndball kamp, det ble seier til den ene og tap på den andre.
I dag er det Glitter mannen som har stått for middags maten, så da ble det pinnekjøtt på menyen. Jeg er ikke noe fan av det, men ungene liker det sabla godt, så de var knall fornøyde med pappaens valg av middag i dag,





Har begynt så smått med litt pynting her. Ikke så mye jule ting har komet opp enda, men sviblene er selvfølgelig på plass.
Jeg kjempe glad i de, og gleder meg stort til hvert år de kommer.
Mannen har vært så snill og sanket inn noe mose til meg, så noen av de har blitt pyntet opp med det.
Fatet er pyntet litt med julekuler ifra Annas Rom og telyse staker i fra Walter & Co.


Nå er det tid for håndball kamp på tv med dame laget,
ha en skjønn kveld alle sammen.





2 kommentarer:

  1. Ja tida går fort. Under 3 uker til julaften. Men pleier jo å komme i mål så satser på det går i år også

    Lykke til med alle konsertene.

    SvarSlett
  2. Kjekt å høre fra deg igjen, du var en av de første bloggene jeg fant som jeg likte, så glemmer ikke deg!
    Klem Linn

    SvarSlett