mandag 5. desember 2011

Kristorn


Heisan, i dag har det vært litt kjøligere her i sør,
litt frysen her i ettermiddag jeg.
Det er ikke så ofte jeg er det. Pleier som regel heller og være for varm.
Ryktene skal ha det til at det er ventet litt snø senere i uka.
Ikke at jeg ønsker den velkommen, nei for meg kan den komme lille julaften og regne bort 2 nyttårsdag, det hadde vært perferk det:-)

På lørdags kvelden hadde vi besøk av noen av de skjønneste vennene våre til middag.
Det ble litt sånn på sparket, så det var så koselig.
Har vært så heldig at jeg har fått en pose med kristorn av en kollega av meg som har en busk i hagen sin, så da måtte jeg jo benytte meg litt av det til bord pynt.
Masse fine røde bær var det kommet på de i år.
Nydelig spør du meg.



Syntes greinene var nydelige på Lene Bjerre duken

Nå må jeg hive meg rundt her, skal på jente kveld med nisse grøt og mandel jakt.
Resten av banden er på fotball og håndball trening.
Ha en fin kveld da dere.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar