lørdag 31. desember 2011

Nyttårsaften 2011

Lørdag og Nyttårsaften! endelig er dagen her, ifølge min 11 årige sønn.
Denne dagen er noe han gleder seg stort til.
Han lurte på i stad om ikke gjestene snart kunne komme ,
 så var han sikker på at klokken ble fortere 12 .
 Hehe , så han og pappaen måtte ut og ha en prøve oppskyting av rakketer i stad.
Gøy for disse guttene det.
Her ventes det stor innrykk av gjester i dag. Gleder meg til det.
12 stk blir vi til bords, og da er de to eldste hos oss ikke hjemme.
De har avtaler med noen venniner i kveld, så det blir vel henting utpå nattes tid tenker jeg.
Bordet er ferdig dekket her i glitter huset, og mannen har stått ved grytene i hele dag.
Kalkun er det han har på menyen i kveld, og jeg gleder meg masse til den, for mannen er en ener til å kokkelere:-)
Håper alle sammen får en herlig kveld med masse glede.
Så vil jeg bare få takket alle som er så skjønne som gidder og ta seg tid til å lese bloggen.
Og jeg er utrolig taknemmelig for hver eneste kommentar.
Setter pris på hver og en, og alle de nye bekjentskapene som dette fører med seg:-)
Koser meg her i blogglandia jeg:-)


I dag håper jeg restene av jule kakene blir spist opp:-)



Et Riktig Godt Nyttår
ønskes i fra alle oss i Glitterhuset,
og takk for det gamle

Klemmer fra Ine

5 kommentarer:

  1. Ønsker deg et riktig godt nyttår!Og takk for inspirasjon i året som gikk.
    Nyttårsklem fra Linn

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg.
    Her hos deg var det lekkert:)
    Kjempe fin blogg!

    Godt nyttår til deg og dine.

    Helsing Marianne:)

    SvarSlett
  3. Godt nyttår Ine!!

    Gleder meg til å følge deg videre i 2012 :)

    Klem Anette

    SvarSlett
  4. Godt Nytt År og du har en hærlig blogg :))Klem Linda

    SvarSlett