torsdag 29. desember 2011

Rødnisser

Hei hå nå er det jul igjen.......... tralalal.
Romjulen er godt igang, og nå er det planlegging til nyttår som står på tapeten.
Ikke mange dagene igjen til et nytt år.
I sofaen har det flyttet inn noen røde nisser, som eldste jenta på dø og liv skulle ha fremme.
 Hun elsker røde nisser, og mor hater dem , hehe
Men nå er det ikke mange dagene til de flytter inn i julekassene sine igjen.
I dag har jeg fått kidsa til og hjelpe meg med støvsuging og rydding siden ryggen er kip enda.
Nå må den søren meg bli god snart, har jo ikke tid til dette:-)
Så nå skal jeg bare nyte resten av dagen .
Glitter mannen har planlagt ribbe til middag i dag. Mmmm . kjenner at jeg gleder meg til det.
Ha en fin torsdag da dere.




1 kommentar:

  1. jeg blir så inspirert av bloggen din, den er kjempe fin :)
    Kanskje du kan titte innom meg også :)
    ha en fin dag..

    SvarSlett