mandag 12. desember 2011

Skal det være en smaksprøve?


Heisan, i dag har store prinsessa og jeg bakt kromkaker.
Det er en  av de jule kakene som vi bare må bake.
Dette er noe jeg har med meg hjemmenifra, for dette bakte og baker alltid min mor til jul.
Ungene syntes det er kjempe godt. Eneste kipe med disse kakene er at de smuler jo noe så vanvittig. hehe . Men men. 




På lørdag hadde mannen og jeg et aldri så lite stopp innom en interiør butikk mellom håndball kampene til lille prinsen. Da ble denne søte sink skålen med hjem til Glitter huset.
Tenkte jeg skulle ha nøtter i den når det nærmer seg jul.
Inntil da så får vi fylle den opp med små kaker.




Vi laget også noen som vi trykket ned i en kopp som vi kan fylle med is eller krem. 






 Ønsker alle en kjempe fin uke.
Her blir det en travel men gøy uke tror jeg.








1 kommentar:

  1. De såg skikkelig gode ut ja! Elsker krumkaker med jordbærkrem

    Ønsker deg en kjempefin dag.

    Hilsen Lotte

    SvarSlett