fredag 30. desember 2011

Svibler i mose

Lille nyttårsaften, og det er nok mange holder på med forbredelser til den store dagen i morra.
Her har det desverre blitt smått med det, siden ryggen ikke fungerer enda.
Men enda så er det jo en dag til, så jeg ser lyst på det,
 og krysser alt jeg har for at jeg løper rundt frisk og rask i morra, hehe
Nå er det cup finaler i håndball på tv, er jo gøy å få med seg, selvom det er liten tvil om hvem som drar seieren i land av damene.

Digger disse sviblene i mose, så det har jeg tenkt å bruke på nyttårs bordet i morra.
Sammen med mengder av levende lys og friske blomster tror jeg det skal bli bra.
I dag har sola tittet frem her i sør, så da er det bare å håpe på at fin været holder seg til i morgen.
God fredda da dere.



1 kommentar:

  1. Kjempelekkert med svibler i mose ja. Skal å dekke bord her i morgen og lage kalkun til gjester. Koser meg da :-) Ønsker deg en flott nyttårshelg og at ryggen ordner seg.

    SvarSlett