onsdag 18. januar 2012

Carpe Diem

Hellu:-) Hu hei hvor fort dagene går .
I  dag har det vært foreldre møte med fotball guttene og selvfølgelig herre håndball på tv.
Asj , kipt med tap gitt, de fortjente virkelig denne seieren.
Ja ja, vi satser på sier til fredag når de skal i ilden igjen.
Ja som dere sikkert har fått med deg, så elsker jeg håndball.
Da koser jeg meg når jeg kan se på kamp.
Da er det bare å få tent litt lys og benke seg i sofaen.
I kveld ble det tent opp i disse to lyktene som er i vindus karmen.
Den skjønne hvite Carpe Diem lykten fikk jeg av mine kjære til bursdagen rett før jul.
De vet hva som slår ann her i huset ja:-)
Lys huset fra Bruka design er jeg blitt riktig så glad i,
har på ønske listen min et par av disse i noen mindre varianter.
Så vi får se da om de ønsker å flytte inn til meg:-)



 

1 kommentar:

  1. Ja, gøy med håndball på tv, men når det blir så spennans da er det ille å sitte stille!! Armer og bein om hverandre her!!

    De er så fine de lyshusan fra Bruka, snil mann du har!!
    Ha en fin torsdag!!

    klem Bodil

    SvarSlett