tirsdag 31. januar 2012

Green Gate har klart det igjen

 Heisan bloggvenner.
Sørlandet er kaldt og vi har snø i massevis.Og nå har de bare meldt det kaldere utover i uken.
Godt vi kan sitte inne å fyre opp veden, tenne lys i store mengder og kose seg glugg.

De fleste av oss er jo veldig glade i Green Gate sine produkter.
Og sannelig har de ikke kommet med ny vår kolleksjon nå som bare er helt nydelig spør du meg. Skal si de er flinke til å komme med nye produkter som passer fint sammen med de som allerede er i kolleksjonen.
Elsker disse koppene eller bollene om du vil. Ja for de er jo så greie og ha til flere ting.
Denne dagen har koppen fått besøk av en søt liten hvit perle blomst.
Liker de hvite best jeg.
Ikke så mange blomster butikker som har de inne,
så det er vel den blå varianten de fleste vil ha.

Nå sitter vi girlsene i Glitter huset klare og venter på Frustrerte Fruer,
mens gutta boys ser fotball kamp.
Ha en fin tirsdag dere.








2 kommentarer:

  1. Finfin kopp :)
    Kjempe glad i GreenGate selv ♥

    SvarSlett
  2. Å, har du fått tak i den koppen allerede? Jeg skal ha det serviset, og det kommer i butikk her jeg bor en av dagene. Jeg har hatt lyst på flere av de seriene som har vært, men siden jeg ville ha noe nøytralt har jeg ventet, og gjett om jeg er glad for det nå! Dette er servise etter min smak! Enig med deg angående perleblomstene også. De hvite er finest;) Takk for koselig kommentar hos meg:D

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett