torsdag 12. januar 2012

Ikke lenge til nå:-)

Håper dere alle har hatt en fin dag.
Travelt her i glitter huset for tiden.
Har vært på kor øvelse 3 dager på rad.
Juhu som det synges:-) Gøy er det gitt.
Men litt tid blir det til å lese i interiør bladene og samle litt inspirasjon.
Ting og tang har blitt flyttet litt rundt på etter at jule pyntet flyttet tilbake i kassene sine og stuet vekk helt frem til desember.
Merker at jeg liker det hvite, gråe og natur nå.Men det er nok ikke mange ukene til før jeg vil ha litt vår farger inn . Forandring fryder:-)
Snart helg , og vi har ikke de store planene annet enn at vi skal passe vårt kjære lille tante barn.
Åååå for en herlig Prins han er tantes gullgutt
Så da er det bare å jobbe noen timer på fredag, så blir det helg her og masse kosing.

 

5 kommentarer:

  1. Hei på deg i Glitter huset!

    Så stilig kurv på bildet her!
    Å kos deg masse med tante-gullet i helgen.. selv skal jeg jobbe.. men er jo kos det også, stort sett!

    Klem Jatte:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, ser topp ut her på Hovden. Blir nok Auersvann i morgen:-) god helg og kos deg m tante barnet og familien

    SvarSlett
  3. Tusen takk, ser topp ut her på Hovden. Blir nok Auersvann i morgen:-) god helg og kos deg m tante barnet og familien

    SvarSlett
  4. Jeg elsker også de nyansene, men nå har farveklattene sneket seg inn i form av primula!

    Ønsker deg en flott helg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  5. Takk for koselig hilsen på siden min:)
    Håper dere hadde en fin helg med nevøen din. Så kjempedeilig ut med hotelloppholdet deres forrige helg også, kunne likt meg godt selv og med Lene Bjerre interiør;D
    Ja, godt å få julen ut av huset og litt mer vårlige og nøytrale farger inn!

    Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett