onsdag 4. januar 2012

Marengskake

God onsdag dere, nå som julen er forbi og vi har koset oss med allverdens av deilige julebakst, er det sannelig vondt og komme tilbake til hverdagen igjen og ha kake frie dager.
Elsker kaker jeg, var ikke så glad i det da jeg var liten, men nå er jeg bare blitt mer og mer kake moms:-)
Denne kaken jeg tenkte jeg skulle vise dere, har jeg fått oppskriften av min flinkeste bake veninne Anne. Smakte den hos henne, og da var jeg solgt.
Så denne julen har denne blitt bakt to ganger her i huset.
Her er et lite bilde av nyttårs kaken.
Først er det marengsbunn, så et deilig fyll, og krem og bær på toppen.
Hmmmm. Kjenner jeg gleder meg til neste bursdag her i Glitter huset,
for da skal den bakes igjen. he he.
Ler litt her jeg sitter, for når jeg får dilla på noe, er det bare det som teller,
det er jo ikke så lenge siden det bare gikk i cup cakes.
Men nå er det altså denne kaken som gjelder:-)





2 kommentarer:

  1. Nam, nam detta såg läckert och supergott ut! - Pavlova är ju bara så gott!

    Önskar dig en riktigt god fortsättning på året! Stor kram Joy

    SvarSlett
  2. OMG!!!
    Den så jo ikke bare litt god ut!!!
    Godt du ikke la ut oppskriften for den måtte jeg ha prøvd og det er ikke det som trengs nå etter jula egentlig, men det er viktig å kose seg også...
    Godt nytt år til deg også forresten!
    Gøy med nytt bloggår... ;)
    -Klem fra Hege-

    SvarSlett