tirsdag 3. januar 2012

Nyttårsbordet 2011

Har dere kommer dere etter nyttårsfeiringen folkens?
Det har vært noen herlige dager med sene frokoster ,
sene kvelde , nydelige middager, og masse kos.
Vi hadde en kjempe kveld på nyttårs aften her i Glitter huset,
 med besøk av venner og familie.
Tusen takk alle sammen som var her og gjorde kvelden til en flott feiring.

Tenkte jeg skulle vise dere årets nyttårs bord.
Er det noe jeg koser meg med, er det planlegginen og dekkingen av bordet.
Så tar glittermannen seg av middagen.
Og den smakte bare helt fortreffelig.

 

Ribbet baksiden av juletreet for å ha sammen med blomstene:-)
He he må nesten le litt, for husker for et par år siden jeg gjorde dette for å "forme" treet litt så det skulle passet inn , ble det plutselig stummende mørkt på juletre lysene.
Å sannelig hadde jeg ikke klippet rett over lys ledningen.
Så da stor jeg der med en grein i hånden og måpte og var døds irritert på meg selv over dette, hehe. Godt jeg har en handymann som fikk fikset de for meg igjen.
For et jule tre uten lys er jo døds kipt. 









Velkomstdrink hører jo med til slik en dag. Så da ble det denne eple cideren til ungene, mens de voksne fikk en sterkere variant:-)



Ble litt mange bilder i dag, men det er jo så gøy å knipse med det nye kameraet:-)
Og så har jeg hatt prblemer i det siste med og laste opp bilder på bloggen, for blogg kontoen har vært for full av bilder, men nå har jeg oppgradert og endelig fått kjøpt meg mere plass.
Så nå er alt bare fryd og gammen:-)





8 kommentarer:

  1. Hei, og riktig godt nyttår til deg!!!

    For et fantastisk flott bord du hadde dekket til nyttårsfesten - må ha vært en fryd å få sitte til bords der!

    Ja, så er juleferien tilbakelagt, synes den gikk så alt for fort :( Men, her hos meg er det fortsatt jul i stua, og slik skal det være enda en stund. Takk for alle flotte innlegg du har postet i året som ligger bak oss - gleder meg til å følge deg nå i det nye året også :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Nydelig dekket bord! Ja, nå er endelig jula ute. Såååå koselig å pynte til jul, kose seg med god mat og drikke, men det er deilig å komme "i rute" igjen også. Et riktig godt nytt år! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så koselig bord ;-) Godt nyttår :-) klem Hilde

    SvarSlett
  4. Godt nytt år!
    Nydelig dekket bord:)
    Her har vi kommet oss litt over julen og dens late dager... blir spennende og se om jeg får opp ungene i morgen tidlig, så de rekker skoeln:)

    SvarSlett
  5. Gøy "juletre" historie, som jeg skulle gjort det skjøl "smil". Bordet ditt ble bare nydelig, det store høydepunktet her å nå det ventes gjester.

    SvarSlett
  6. Nydelig dekket bord!
    Koselig blogg du har, så nå har du en ny følger:)
    Godt nytt år til deg og dine!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så flotte bilder av et nydelig dekket nyttårsbord:)) All honnørt til deg:)

    Ønsker deg en finfin onsdag, og en fortsatt flott uke i det nye året:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Så fint du har pyntet!!!!
    Nydelige bilder ;o))))

    Klemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett