mandag 9. januar 2012

På an igjen.....


Heisan dere, vi har hatt en kjempe helg.
Vi har koset oss skikkelig på idyliske Fevik Strand Hotel mannen og jeg.
Ja her var det liv gitt, med fantastiske artister som underhold oss, og en helt nydelig mat.
Og ikke minst mange utrolige herlige mennesker.
Ja det paret vet å stelle til fest.!
Tusen tusen tusen takk for oss!
Rakk å knipse noen få bilder da vi kom.Og dette er litt av det jeg fant om hotellet på nettet.

Strand Hotel Fevik ved Arendal har en idyllisk beliggenhet i strandkanten mellom Grimstad og Arendal, med fri utsikt mot havet. Hotellet åpnet i 1937 og med sin utmerkede standard og nydelige beliggenhet ble Strand Hotel snart populært, både blant norske og utenlandske gjester. Hotellet har en rik historie og er et av de få gjenværende "funkisbygg" i Norge.



Sjekk den smijerns porten, dååån, en slik utsikt kunne jeg godt hatt fra verandaen min:-)





 Vakkert hotell rom, med interiør av Lene Bjerre




 Tenker det må være herlig her på sommers tid




 En flott gammel stein mur, slike går igjen over hele hotellet. Ligger noen timer med arbeid bak den gitt:-)






Nå er det natta her i Glitter huset.
Vi "sees" i morgen søtinger



1 kommentar:

  1. å så lekkert..)) her kunne jeg kost meg...og ja tenk sommeren...))

    men dette stedet har jeg lest om i avisen for ikke så alt for lenge siden..))

    ha en strålende dag..har vinteren kommet til dere ? her er det sikkelig julestemning..kaldt, snø og vakker vintersol..))

    SvarSlett