mandag 12. mars 2012

Et aldri så lite mandags tips.

Heisan, og god start på uken dere.
Da var vi tilbake etter en lang helg på Hovden.
Hadde en super tur, men det var jo veldig godt å komme hjem igjen til det vårlige landskapet. Da vi parkerte i gården så vi at noen hadde feiet så flott forann garasjen. Snille naboen vår som hadde gjort det så flott mens vi var borte. Det var koselig å komme hjem til, for det er jo ikke måte på hvor mye sand som dukker frem etter vinteren.

Tenkte jeg skulle gi dere et lite mandags tips:-)
Var innom Nille her en dag og skulle kjøpe inn årest egg som jeg skal lage hjemmelaget påske egg av.
Der hadde de fått inn en nydelig stjerne serie, og med meg hjem ble disse flotte koppe håndkleene .
Svale å fine i fargen syntes nå jeg og super billige. 19.- kr stk.
løp å kjøp:-)


 

3 kommentarer:

  1. Go`mandag!
    Deilig med vårlig vær, ikke mye snø å se i Søgne ihvertfall!!
    Ja, har hørt om disse stjernene, bhagen hadde kjøpt noen brødposer i samme farge, kjempefine!
    Får ta meg en tur dit, er litt betatt av stjerner.
    Ha en fin mandag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Jeg hadde også tenkt meg på nille etter påskeegg til 1kr for å pynte,
    og trenger kjøkkenhånkler og så da hermer jeg!!
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Stilig med stjerner, I like! Gleder meg til å følge bloggen din utover våren og sommeren, ser ut som du er flink med hage og blomster ;)
    Klem

    SvarSlett