fredag 9. mars 2012

Heklet pynt


God freddag dere!
Nå er det sannelig fredag igjen, denne uken har bare flydd avsted.
Har vært å sunget konsert med det ene koret, og på øvelse med det andre.
Nå er vi reist opp på fjellet med for å ha litt hytte kos og slalom kjøring for de som liker det.
2 familier er vi på plass her i hytta. Koselig det.
Selv er jeg ikke så ivrig i ski ski sporet. Da koser jeg meg heller inne på hytta med litt bake kos.
Noen pakker skiene når de skal på tur, det gjør ikke denne damen. Hun pakker med seg Kenwooden:-)
Så i dag har det blitt skillings boller og sjokolade kake.

Tenkte jeg skulle vise dere noe nydelig som min herligste veninne har tryllet frem til meg.
Hadde besøk av henne her en dag, og sa at jeg syntes det er så nydelig med slike "hatter" som er heklet til og ha på krukker.
Og vips et par dager etterpå kom hun med noen flotte noen til meg.
Snill du er! Tusen takk:-)
Syntes de pyntet riktig så fint opp inne i skapet på norges glassene.
Ønsker dere en strålende kveld





4 kommentarer:

  1. Kjempefine Norgesglass!

    ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Norgesglass er så fine og dekorative :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Kjempesøte ble de og likte så godt stjernene du har pyntet opp med:)

    Ha en finfin start på helgen!

    SvarSlett
  4. Tøffe hatter på tøffe glass..))

    jeg elsker måker jeg..fordi jeg forbinder de med sjøen og der er jeg jo bare på besøk.
    Mamma kommenterte det, at jeg likte måker...jeg sa at om jeg måtte bli en fulg i mitt
    neste liv...ville jeg blitt en måke....en MÅKE sier hun, hvorfor det ? jo for de er kule
    , litt småfrekke, sosial og teamworkere..)) Liten søt spurv hadde jeg ikke passet til å
    være tror jeg..))tjhii..

    men fete bymåker på søppelfyllinga de liker jeg ikke..))

    ha en fin fin helg..))

    Klem

    SvarSlett