lørdag 10. mars 2012

✭Mykt og herlig


Heisan og god lørdag dere.
Her vi er i dag snør det i lange baner, så denne fruen har så absolutt ikke tenkt å bevege seg ut av døren anent enn på butikken:-)
Stjerner er jo skikkelig i vinden for tiden, og jeg har så absolutt lagt min elsk på det det jeg også.
Dette finnes jo i alle slags ting, ifra skjerf til luer,sengetøy, gulvtepper. ja i alt kan en jo få i dette.
Jeg har nå fått inn min dose her i glitter huset også:-)
Har fått meg et nydelig kose teppe som vi har i stua.
Skikkelig mykt og flossete på innsiden.
Ungene elsker dette, og det er ikke få ganger jeg har forlatt det fint sammen brettet for å så komme tilbake og det ligger i en krøll etter de.
Men dette tror jeg er ganske så vanlig rundt forbi.
Er jeg skikkelig kulsen så er det ordentlig digg å krype ned i sofaen med dette .
Håper dere alle får en knakende fin lørdag med eller uten stjerner.
✭✭✭



3 kommentarer:

  1. Det var lekkert :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  2. Det pleddet har jeg og. Nala elsker det hun også :)

    Ønsker deg en fortryllende lørdagskveld.Her skal jeg finne fram malerkosten igjen, hjemmet skal bli hvitt, hvitt, hvitt :)

    klemklem

    SvarSlett
  3. Det så ut som et skikkelig kose-teppe. Det gjør jo slettes ingenting at det er fylt med stjerner, hihi. Ønsker deg en fortsatt flott lørdagskveld :)
    Klem Yvonne

    SvarSlett