mandag 26. mars 2012

Travelt........

Heisan.
det har vært en knall travel helg for glitter fruen.
Har hatt 4 konserter med korene, håndball kamp, 
 kidsa har hatt har hatt overnattingsbesøk ,vaffelsalg med fotballen, kakebaking og mye mye mer:-)
Kjenner beina er en smule slitne nå ja:-)
 Men jeg har hatt det super gøy i helga, så klager ikke:-)

I kveld skal jeg ha Mandags klubb hos meg.
Vi er 8 jenter som prøver å treffes hver mandag.
De kommer de det passer for.
Og det er bare døds koselig.
Det er de skjønneste jentene, så jeg gleder meg til de kommer i kveld.
Pleier og bli mye latter og skravling da:-)
Så nå er det bare å hive seg rundt og forbrede litt til de kommer.
Må jo få tent litt mere lys en de som brenner i kjøkken vinduet her sammen med hortensiaen.

Snakkes plutselig!

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar