mandag 30. april 2012

Dus rosa flytter inn

Vår i lufta og jeg merker at det setter preg på interiøret i heimen også.Har vært mye grått innomhus i vinter. Men nå har jeg helt falt for denne nydelige støvete rosafargen.Teppene i kurven er blitt byttet ut med disse duse skjønningene. Har kjøpt de på Living, der bugner det av denne lekre fargen i alle slag ting og tang.

Passet meg utmerket at mnd utgave av Bolig Drøm hadde denne fargen på sin fremside. Gled jo rett inn i min verden akkurat nå.
 Sofoaen har også fått seg puter med innslag av denne fargen.
Er det ikke herlig med vår i luften dere? Selvom jeg sitter her potte tett av forkjølelse,feber og syntes fryktelig synd på meg selv:-) Men men må vel gjennom det jeg også.
Glittermannen er å handler ny grill i dag, så da håper jeg på masse solskinn og årets første grill måltid i morgen. Har dere startet den?

5 kommentarer:

  1. Jeg elsker dus rosa og applauderer dine nyinflytninger :)

    Ønsker deg en herlig start på uken!
    Jeg har ligget med feberfantasier, håper jeg snart blir frisk for å være dårlig er noe av det verste jeg vet.

    Klemklem

    SvarSlett
  2. Det var veldig søtt og koselig!
    Kos dere med sol og grilling i morgen! Det skal vi prøve på også. ;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig med nye tekstiler ;oD
    Ha en flott kveld ;o)) Her ser gutta på fotballkamp :-P
    Klemmer Elisabeth

    SvarSlett
  4. Så fint hos deg!!! Herlig å enkelt kunne endre uttrykk i interiøret med tekstiler, og rosafarven du har valgt er nydelig!

    Jeg planlegger å innvie grillsesongen i dag - 1.mai, fri og sol fra blå, blå himmel inviterer til det!

    Nyt dagen videre!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  5. Hei fru glitter, takk for deltakelse på min giveaway, så fant jeg bloggen din også.
    Du skriver ikkje hvor mange lodd du tar, men jeg finner deg ikkje på følger listen min.
    Nå følger jeg i allefall deg.
    Ha en strålende dag
    Mvh
    Karianne

    SvarSlett