søndag 22. april 2012

Duse farger

Heisan dere.

Da har vi "landet" etter å ha vært på tur i helgen å sett gullungene våre spille håndballcup i Stavanger.Vi reiste hen lørdag morgen glitter mannen og jeg, vi har sett alle kampene til kidsa ,overnattet på hotell og koset oss. Litt shopping har mor også fått skviser inn. Jenter 14 lagt vant bronse , mens gutter elve(som ikke går til sluttspill enda) vant alle sine kamper.Utrolig morro når de er så flinke.Søgne håndball klubb som vi hører til reiste hen med 180 spillere og trenere.Den største klubben som var med, og vi ble også den beste:-)Litt stolt kjenner jeg!Tror alle gutter og jenter har hatt en super tur.Håndball er jo bare knall morro.

Nå tror jeg sofaen skal inntas med beina høyt, mens jeg tar en tv runde.
Se denne nydelige duse hortensian som lyser så flott opp i stue kroken.
Herlig farge, vi er klar for vår:-)Ha en forsatt fin kveld dere.

3 kommentarer:

  1. Hei:) Fant bloggen din og den er jo sååå fin så jeg la meg til som følger å håper vi sees hos meg;o)

    Ha en fortsatt fin kveld :o)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. Gratulerer til håndballspillerene med gode resultater :)

    Nydelig hortensia!!

    Ha en fin ny uke,
    Klem Jatte:))

    SvarSlett
  3. Så fine blogg du har,måtte legge meg til som følger:)
    Nydelig hortensia,elsker den blomsten!
    Ein fine dag til deg:)

    SvarSlett