lørdag 28. april 2012

En fantastisk opplevelse!


Goooooooood lørdags kveld dere.
For en uke jeg har hatt.-) Smiler fra øre til øre her jeg sitter.Høydepunktet var at jeg på tirsdag var å sang med koret mitt, og heldige jeg sang duett med Espen Grjotheim. Wow! sier jeg bare, for en fantastisk sanger han er.Sikkert noen av dere som så han på tv i kveld? Da var det ei jente som fikk oppleve sin drøm om å synge mamma Mia. Men på tirsdag var det jeg som var den heldige og sang med Espen på Fevik Strand Hotell. Sangen som ble sunget var Power of Nature skrevet av Rolf Løvland i Secret Garden. Legger ved et youtoube klipp på sangen så kan dere høre den flotte sangen, her synger Espen den sammen med en fantastisk dame.

 
Her på hjemme bane er det bare jentene og jeg hjemme. Guttene har reist på treningsleir i liverpool men fotballlaget til lille prinsen .  Tenker de koser seg glugg der borte. De er ivrige liverpool supportere både far og sønn, så dette har de gledet seg lenge til. Vi har vært på avslutning med håndball laget til fjortisen, de skal slå seg sammen med laget over seg til neste år, så da gir han seg som trener han som har jobbet med de i de fem siste årene. Det var kake spising og flotte ord som ble utvekslet samt at vi spilte brent ball, var faktisk utrolig morsomt, var år og da siden jeg hadde gjort det. Det gjorde vi veldig mye når vi var små ute i gata der jeg voskte opp. Og det er veeeldig lenge siden:-) Koselig å tenke tilbake på.
Var litt vår i luften her i Søgne i dag, så litt pynt på trappen er kommet frem. Plantet litt stemor i et hvit sink fat.


Hjertet på døren har jeg fått av en veninne av meg som har verdens flotteste håndskrift. Hun har skrevet :Velkommen her bor........( navnene våre).

Har skaffet meg noen nye hjerte steiner, noen av de som jeg hadde i fjor var knekt i løpet av vinteren. Var nå litt søtt med tekst på syntes jeg.

Formen til denne fruen er skikkelig kipesen i dag, feber vond hals , trøtt og slapp. Så nå er det sofa og avslapping som står på menyen:-)
Kos dere videre folkens!

1 kommentar:

  1. Hørtes flott ut!!

    Nydelig du har pyntet på trappen :))

    Kos dere og nyt Søndagen,
    Klem Jatte!:)

    SvarSlett