søndag 15. april 2012

Hjemmelaget kort

Heisan dere.
Helgen har vært nydelig, stille og rolig, solskinn og hagekos
Lille Prinsen var på overnattings bursdag i går, så i dag når han ble hentet var han en smule trøtt ja.Det var vist ikke blitt mye søvn der nei.
Så når han og glittermannen skulle på Start kamp i ettermiddag sovnet han i bilen, og på kampen.
Hehe stakkars, ikke lett å være 11 år og ikke få sin faste søvn.
Så i kveld ble det en veldig tidlig kveld på prinsen uten protester.

Har laget meg noen kort eller penge poser om du vil:-)
Her tok jeg brune papir poser og festet et englekort og blonder på med dobbeltsidig tape.Enkelt og fort å lage.Og litt koselig syntes nå jeg det ble. Så i går når prinsessa var i veninne bursdag brukte hun et slik til å ha penger oppi og skrev en bursdags hilsen bak på.


Tenke jeg skulle gi slike til årets konfirmanter som vi gir en oppmersomhet til.
Vi har selv konfirmasjon i i august for mellom prinsessa.
Så forbredelsene er allerde begynt.Vi gleder oss til det:-)


Ha en fin start på uken da dere!!



2 kommentarer:

  1. Så kreativ du er, de var jo kjempefine kort! Blir endel konfirmasjon fremover ja!
    Så hyggelig kommentar fra deg! Ja, vi stortrives på "landet", begynner å flaske seg til med litt uteareal, bad og soverom, endel som bør være klart når lillemann kommer i juni!!
    Er datteren din venninne med Thekla? Det er min tremenning, hihi! Karen E er jo kusine med pappan min! Hun bor der som pappa og de bodde da han var liten....Er jo ikke så mange andre jenter innforbi oss...
    Neste gang får du stoppe for en kaffe!
    Ønsker deg en fin uke!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. De ble bare kjempe fine Ine :))
    Du er kjempe flink.

    Klem Kristin

    SvarSlett