fredag 13. april 2012

Home made


Heisan dere, og god fredda.!
Skal si denne korte jobbe uken gikk unna i en fei:-)Vi er i gang igjen etter påske med kjøring til trening og de andre aktivitetene.
Da er det nydelig når fredaen kommer og vi kan slenge oss ned i sofaen.
Selv om jeg er utrolig skuffa over Josef som ikke tok med Håvard Gryting videre i The Voice!!!! Æ det mulig?, Den mannen synger jo som bare julingen.
Støtter utalen til Magne Furuholmen som sa etterpå " Der mistet du en vinner"
Men vi hører nok mer til den mannen tenkter jeg:-) 

Har vært ute med spray boksen igjen.
Så en noen som hadde gjort noe lignende, så tenkte jeg at hvorfor ikke teste det ut. Billig og gøy med noe nytt å pynte med:-)
Hadde spart på noen glass som var tomme, som det har vært syltetøy, tacosaus , babymat. Et som stod igjen etter tantes gullegutt var på besøk i påsken:-)Ja en kan jo bruke så mange varianter, syntes det er fint jeg når ikke alle er like. Ler litt her nå, for nå føler jeg meg akkurat som min mor, som sparer på isbokser og alt mulig rart for dette kan hun jo få brukt for en dag. Det er er vel veldig typisk for den generasjonen?



For å få de litt ujevne ringene rundt glassene, surret jeg hyssing rundt de før de ble sprayet,tok litt forskjellig tykkelse på de, så det ikke ble helt likt på hver.



Så når denne kom av, ble det jo noen riller som starinlysene kunne skinne gjennom.Tenker jeg kommer til å lage en del av disse før sommeren, er jo tøft på ta en hank på og feste de i et tre , f.eks.
Disse kommer nok til å flytte ut i hagestuen snart tenker jeg.
Så når dere ser meg i butikken nå, kommer jeg nok til å jakte litt på mat som er oppe i noen kule glass:-) hehe


Ha en skinnende fredags kveld da dere!

5 kommentarer:

  1. De var kjempefine!!!!!
    God helg til deg...her i huset skal vi i bryllup
    i morgen ;)

    Klemmer Elisabewth

    SvarSlett
  2. Så fine! Kreativ du er :)

    Jeg avsluttet en laaang arbeidsdag for noen timer siden og nå er jeg endelig ferdig pakket. Jeg kjenner at en uke med sol og varme kommer til å bli - åh så godt!

    Følg med inne hos meg i morgen og i uken som kommer, jeg kommer til å ha ett gedigent gavedryss :)

    Fin fredag!
    klemklem

    SvarSlett
  3. Flate, ja han synger knall. Han får vi nok se igjen.

    SÅ kul ide med den sprayboksen. Låner låner låner ideen.
    Kos deg videre i sofan. Det gjør jeg også. Åhhh så godt med fredag.
    Randi

    SvarSlett
  4. Det var en utrolig fin ide:)
    Jeg er så treg med å få kommet meg igang med slike ting. står en spraye-kø i garasjen, der står den godt.... hihi... Til sommeren kanskje?

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Så enkelt og fint:)

    Ha en finfin lørdagskveld!
    Ps.ta gjerne turen innom min give away:)

    SvarSlett