mandag 16. april 2012

Litt nytt på soverommet.


Soverommet vårt har fått seg en aldri så liten make over.
Tapeten og taket var lyst i fargen fra før av , men nå er det 11 år siden vi bygde huset.Så litt oppfriskning trengtes.Er ikke helt ferdig enda med å få ting helt på plass.Jeg er av den typen som liker å "bo" det litt inn før jeg ser hva jeg kunne tenkte meg av ting og tang.Har ikke planer om å ha så veldig mye her inne, for da blir det mye fortere støvete.Men litt er kommet inn:-)


Måtte kjøpe meg en av disse kule stjernere til å ha på benken.


Nytt senge teppe har også kommet på plass.
Og selvfølgelig måtte det bli et med stjerner på :-)



Disse benkene fra Ikea syntes jeg er veldig greie, Har noen stykker av de rundt forbi:-) Kurvene er jo så greie til alt mulig dill og dall:-) Noen av disse inneholder skjerfene mine.Har f.eks en på badet, så her har vi hver sine skuffer til undertøy og sokker. (Det som er igjen av sokker, for jeg mener bestemt at vaskemaskinen spiser sokker,  er veldig mange som det bare er en av igjen etter en vask. Hmmmmm) Noen som kjenner til dette problemet?
Var ikke verdens fineste bilde kvalitet i dag, med sol og greier som sivet inn av vinduet.Men det er jo så herlig, så jeg hadde ikke hjerte til å stenge den ute med rulle gardinet.Det er jo denne solen vi har ventet på i mange mnd nå:-)
Ønsker dere alle en solfylt mandag!


5 kommentarer:

  1. Lekkert! Det ser ut som om du har samme farve på veggen som meg;) Ja, hyller fra Ikea har jeg også, men til bøker. Har sydd forheng foran, for skapdørene er dyrere enn hyllene....:P Sokker, ja! Har en hel stappfull bærepose med sokker som ikke hører sammen. Skjønner ikke at det er mulig!!! Maskinen min spiser bare venstresokker;) Nå kjøper jeg bare svarte, og like. Da merker jeg ikke så mye til det, bortsett fra at når jeg vasker 8 sokker, er det bare 7 etterpå....hm. Sikkert flere med oss;) Ha en toppers dag.

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  2. Så flott soverommet ble. Stilig med den store stjernen på benken. Du har en flott og inspirerende blogg, legger meg til som følger:) Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  3. Hei, og takk for koselig kommentar:) Puta er en julegave fra en venninne som elsker å sy.
    Så fint soverom du har fått deg, delikat. Likte så godt den stjerna, finfin var den.
    Fin blogg har du også, så her kjem eg innom igjen.

    Ha en fin dag videre.
    Klem

    SvarSlett
  4. Superflott ni har det på sovrummet - jag älskar allt med stjärnor!!!
    Är de stjärnorna från Upstairs? Jag har själv funderat på att köpa ett par av de...

    De hyllorna är geniala ja, jag funderar på att skaffa det till prinsens nya rum.

    Önskar dig en härlig dag! Varma kramar Joy

    SvarSlett
  5. Åååå..de stjernene er kjempe fine!!! Hvor får man tak i slike? Her i huset sitter jeg og nyter den nye sofaen ;)))) Fin kveld til deg ;) klem Elisabeth

    SvarSlett