fredag 25. mai 2012

30 grader!!!!!!!

Ja , det er jo helt utrolig!!!!
Må si at jeg kan nesten ikke tro det er sant at vi har fått dette været allerede nå. Er jo så jeg lett kunnet komme i ferie modus:-)Litt flere sommer blomster annkommer glitterhuset sakte med sikkert.Har fått kjøpt meg noen nydelige hortensiar.De som har fulgt meg her en stund vet jo at dette er en av favorittene. I dag kom jeg over en oppstammet hortensia, og dere kan tro den var bare helt fantastisk.Har aldri sett de før jeg. Ble desverre ikke med meg hjem den, for den var rett og slett svin dyr. Er kanskje sånn når de kommer med noe nytt, så pleier det jo å bli rimeligere etter hvert syntes jeg.
Men jeg koser meg med min  skjønne lyse blå variant jeg.Mye vann og gjødsel , så går nok det bra med den tenker jeg.

Hvis været holder seg slik i helgen, tror jeg sannelig vi må ta årets første tur ned på brygga og slikke sol, da får maling være maling, kosten kan få hvile.
Men kjenner jeg glitter mannen rett, svinger han den sikkert litt. Vi har litt malingsprosjekter ute på gang. :-)
Ha en strålende fredag da dere, nå skal jeg titte litt rundt her i blogglandia og samle litt inspirasjon. Gleder meg.

3 kommentarer:

  1. Er helt nydelige tempraturer nå ja.. nesten for varmt for min smak, fått farge idag til og med etter noen timer rett ut i solen *me like*

    Hortensia er så skjønt.. vi har en hagehortensia i råååsa i blomsterbeddet vårt.. nydelig!!

    Ha en fin helg -
    Klem jatte :)

    Pssst, gavedryss hos meg nå - bli med da vel!

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke deilig med sommer ;-DD Hortencia er favorittblomsten min også..nyyyyyydelig ;))))) Nyt dagen og fin helg til deg :)))) Sommerklemmer ;)

    SvarSlett
  3. Det er så fantastisk flott,måtte det vare leeenge;)
    Eg har dessverre måtte kutte ut hortensia pga et yndig matmåltid for glupske singler og det er så enormt masse av her borte:(
    Hortensian er jo så flott særlig i blåfarge:)
    Ønske deg ei flott pinsehelg:)
    Klem

    SvarSlett