onsdag 2. mai 2012

Gaver medbragt


Smiler og er glad. Sola skinner og det er helt vindstille.Selv om jeg ikke har fått nytt det så mye i dag, jobb i gjenn ja. Enda litt redusert, hoster og harker, men det går fremover :-)  Var på besøk hos ei vennine her i forige uke, og en liten gave fra meg var med da. Innholdet inni var ikke så spennende, det var hjemmedekorerte lys. Men jeg syntes disse lappene med dette stempelet jeg fikk tak i var søtt da. HOME MADE WITH LOVE.
Fort å enkel måte å pakke på , det liker vi.

Nå er det middags laging og foreldremøte på programmet, vi har nemmelig ansvar for salgs bod på 17 mai med håndball laget. Så da er det bare å brette armene opp og fordele oppgaver.See you!





7 kommentarer:

  1. Kjempekoselige lapper,veldig kjekkt å gi ein liten gave bort og:)
    Lykke til med arbeidet med salgslistene til 17 mai,eg har klart å vri meg unna 17 mai arbeid iår siden mannen min jobber,synest ikkje det var så kjekkt å sei at eg ikkje kunne,men sån er det avogtil:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Så koselige lapper :)

    Ønsker deg en fin kveld videre, her har vi grillet hamburger og vært ute i skogen og sett etter blåveis :)
    klemklem

    SvarSlett
  3. Så søte :)

    Ha en fin Torsdag,
    Klem Jatte♥:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Og takk for koselig kommetar på mitt forrige innlegg(lenge siden, har vært litt stille hos meg...)
    Så masse flott du viser, og så flott med de lappene på gavene, det blir prikken over i-en!
    Fortsatt fin uke til deg:)

    SvarSlett
  5. kjempekos gave å få :-)


    kos deg videre og nyt våren.))

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann:)
    Så flott og koselig venninnegave du har gitt bort... flotte merkelapper:)

    Ønsker deg en finfin kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett