søndag 27. mai 2012

Sa noen lyse rosa?

Er ufattelig glad for at det er litt "moderne" å være en smule lyse rosa i huden. He he.
Huff da, er vist blitt en smule brent i dag etter å ha tilbrakt hele dagen nede på brygga med tean i tanga. Det har vært uffatelig deilig, for inntil hus veggen har det ikke gått ann å være i denne sol steiken. De fleste badet i dag i sjøen utenom denne pingla, for tror ikke det holdt mer en 16 grader, og det er jo alt for kaldt etter min mening.Vi har fått en skikkelig smak på sommeren , må den bare vare. Tenke å vise dere et lite bilde i fra uteplassen vår, her er det deilig å sitte på kveldstid og nyte de siste sol strålene. Skriften på veggen er fra flinkeste Hilde Heimdal, hun tryller frem de lekreste saker.Ute her har jeg valgt fargene beige og lyse blått. Lyse kronen er fra Lisbeth Dahl.
 Da tror jeg at jeg vil myse litt på tv og sause meg inn med after sun. Håper det har en kjølende effekt på denne litt svidde kroppen:-)



6 kommentarer:

  1. Koslig uteplass!!! Liker både lyse blått og lyse rosa jeg!!! Utrolig deilig at sommeren er her!!
    Nyt dagen i morgen også!
    Klem Annette

    SvarSlett
  2. Skjønt bilde!!:)

    Er nok mange som er lyserosa i disse dager ja *ler*

    Ha en fin sommerdag videre -
    Klem Jatte!

    SvarSlett
  3. Deilig bilde :) Lysrosa er aldri feil!

    Jeg har flyttet bloggen min og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett
  4. Så koselig det ble :))

    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Hei søte deg,
    jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

    Er så glad du vil følge meg videre :)

    Fabelaktig onsdag!
    klemklem

    SvarSlett
  6. Herlig plass du har her..
    og været vi har nå kan jeg ha leeenge

    SvarSlett