torsdag 24. mai 2012

Utelivet har begynt.


Heisan , for ei tid vi er i møte, her i sør har vi det kanon varmt! Og vi nyter det :-)Måtte det bare vare lenge lenge denne gangen.
Vi jobber og står i her i heimen på ute plassen. Og det er noe vi liker både glitter mannen og frua. Med et hus er det jo alltid noe å ta deg til, så vi har nok å henge fingrene i. Sikkert fler enn oss som også har det slik ja:-)
Men tid til kos det blir det også, for det er viktig.
Jeg har vært på jente tur til Stavanger . 7 girls på tur. Ååå det var kos kan dere tro.
Litt shopping stod jo selvfølgelig på programmet.Halveis fra Søgne og til Stavanger har vi Moi og Den Franske Landstil butikken. Skjønn butikk med alle de herligste varer. Denne fine lykten ble med meg hjem, så nå er det bare og nyte mange herlige kvelder ute med fyr på denne. Foreløpig står den på en krakk, men planen er at den skal henge i taket.
Håper dere også har sommer temp der dere befinner dere.

Ha en skjønn torsdag dere!





Klemmer fra Ine

2 kommentarer:

  1. Ja alt skal gjøres når det er fint vær, så det er travelt:)
    For en nydelig lykt, og for noen fine flasker du hadde, er det noe som kan males selv mon tro?
    Klem Linn

    SvarSlett
  2. Ja, for et vær, jeg bare nyter d selv om jeg er høygravid, hihi.
    Nydelig lykt, stopper alltid innom den butikken jeg også.
    Nyt dagene!
    Klem Bodil

    SvarSlett