tirsdag 19. juni 2012

En deilig smak!


19 juni, jaggu går det fort mot juli og ferie. Er ikke mange dagene til sola snur, og enda har vi ikke hatt mange dagene vi har kost oss med smeige dager. Får håpe det kommer litt godvær til oss snart. Syntes vi fortjener det nå:-) I dag har det vært sol her i sør men litt skarp vind , så en lun plass måtte til for å nye sola i dag.. Vi har vært på avsluttning med klassen til Fredrik i dag. Alltid koselig og samles sammen med foreldrene i den klassen. 







Her i huset går det mengder med fun ligt saft her om sommeren. Og jeg må faktisk innrømme at et glass med denne saften som smaker rabarbra og jordbær er nydelig. Og så er den jo så rosa og fin, gjør jo ikke noe det heller:-)
 Litt nytt på kjøkken bordet har ankommet Glitterhuset. Fant denne skjønne skålen ifra Lots Living i den herlige støvete rosa fargen jeg er hekta på for tiden. Et par nye hjemme strikkede kluter har jeg vært så heldig og få av ei som er så flink til å strikke. De er så skjønne at foreløpig skal de få lov til å ligge til pynt.
Det er sannelig godt vi har blogglandia i denne fotball tiden. Puh!!! Er ikke er kamp som ikke blir sett av gutta boys her i huset. Så nå skal jeg stenge den lyden ute og kose med mens jeg titter rundt til dere.

 Ønsker dere alle en forsatt fin kveld. 

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder:)håper vi får litt meir sommer varme framover det trenger me,så enig med deg i at saft med jordbær og rabarbra er smak av sommer:)

    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Ja, nå må sommeren komme på ordentlig, skikkelige smeigedaer ..
    Sitter selv og ser fotball jeg, synes d er moro.
    Linus lar visst vente på seg, liker seg inni magen gitt. Fått igangsetting 1 uke etter termin, så d er bare t tirsdag, men jordmora mente at Linus kom før d
    Ha en fin kveld.
    Klem Bodil

    SvarSlett