fredag 1. juni 2012

Kabel trommel

Heisan dere.

I dag sitter det en glitter frue som syntes ufattelig synd på seg selv!
Vi skulle nemmelig på sykkel tur til Skagen sammen med venne gjengen. 16 stk på tur. Himla morro. Men neida, den gøye greiane ble ikke denne damen med på, for jeg har ligget med spy syka i to døgn. Er noe av det verste jeg har opplevd på det jeg kan huske. Heldigvis er ingen andre her i huset smittet, så mannen tok sykkelen fatt . Så da får jeg heldigvis referat fra den kanten:-) Regner med de får en kjempe tur, for dette er en flott gjeng å reise med. En liten opptur er at jeg har endelig fått skaffet meg en kabel trommel. Syntes de er så tøffe. Og den ble jo selvfølgelig hvit:-) Bombe!
Passer jo egentlig litt godt at det står en kabel trommel her i tunet i og med at jeg jobber i energiverket. Litt snodig tenker vel dere at jeg ikke har tatt av plasten på puten , he he, og den ser jeg, men tenkte at denne skulle få bli med ned i båten, så da er det jo fint at den er pen og ren når den annkommer:-) Så ble den bare plasser her i mellom tiden. Siden sist så har jeg vært på lager salg hos jentene bak interiørmerket Søgne Home. For noen flinke 3 jenter som har klart å få dette på beina.
Heldige meg som kjenner de og ble innvitert. Kommer et bilde ras snart over alt det lekre jeg fikk sikret meg. Alt var til 50 % kan det bli bedre?
Ha en fin kveld dere, håper dere slipper samme sjuka som meg!



5 kommentarer:

  1. Hei!
    God bedring :) Kjedelig å gå glipp av ting pga sykdom...
    Kjempefin kabeltrommel :) Har en i kjelleren som jeg ikke veit om jeg skal male eller la være som den er...

    God helg!

    Klem Anette

    SvarSlett
  2. Stakkars deg, sykkeltur i Danmark høres veldig kjekt ut for håpe du får flere anledninger..
    Kabeltrommelbordet ble fint og håper du koser deg litt i kveld og er på bedringens vei,,
    Klem Linn

    SvarSlett
  3. Åhhh dakkars deg !!! Så kjipt å ligge igjen hjemme :((( Håper formen snart er bedre !
    Kabelbordet ditt ble lekkert , flinke deg ! God klem fra Langenes , sees plutselig "; God helg og håper formen er på plass igjen snart :)

    SvarSlett
  4. Hei, så fint det ble. Jeg har nettopp malt en slik maken som din,og var også så heldig å få en stor som jeg har latt bli som den er,kun oljet toppen. Så stas med sögne home! Jeg er også sørlending,og digger de! Skal bli godt m litt feriepenger nå snart,så kanskje en kan få skaffet seg litt av det jeg kjesker på fra dem! God bedring ! Klem klem

    SvarSlett
  5. ååå sååå kjedelig..)) det var utrolig synd.:(

    hørt mange som sliter med det om dagen..:) ikke morro.:)

    lekker rull du har fått deg.:))

    god bedring..) og fortsatt "god" helg..)) håper jeg..

    Klem

    SvarSlett