torsdag 28. juni 2012

Litt stolt av meg selv ja:-)


En smule stolt over dette oliven treet. Jeg har nemmelig klart å overvintre det inne i huset. Det har jeg prøvd på i mange år, men uten hell. Men i år gikk det endelig. Var er herlig følelse når det kunne settes ut igjen. En smule stolt frue da ja:-) Det er stått på badet i vinter, og fått vann nesten daglig, leste et tips om det at de likte mye vann. Vet ikke om det er slik det skal gjøres men funket ihverfall her i huset.
Endelig skal jeg få mannen hjem i hus igjen, han har vært på jobb reise til USA en uke, i Houston,  han har sikkert hatt det kjempe flott
40 grader har han hatt der borte hver dag, så tenker det merkes når han kommer hjem til dette små kjølige været.
Ha en fin torsdag da dere


5 kommentarer:

  1. Så flink du har vært med oliventreet,kanskje eg gir det for lite vatn?skal huske på tipset om at de liker vatn og så får eg gi det litt no:)
    Så herligt å få mannen heim igjen,litt andre temperaturer her i Norge ja:)

    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg har også overvintret oliventreet mitt inne. Dessverre leste jeg først at de skal ha lite vann om vinteren, så mitt mistet mange blader. Det fikk nye blader etterhvert, men er ikke så tett og fint som ditt tre. Da skal jeg prøve å ha mitt på badet neste vinter, altså!

    SvarSlett
  3. WOW!! Slik ser ikke mitt ut for å si det sånn! hehe!

    SvarSlett
  4. cl-roed@online.no28. juni 2012 kl. 19:14

    Mitt tre står nå ute,hvor mye bør jeg vanne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg vanne begge mine trær hver dag . Eneste gangen de ikke får vann er når det regnet. Så får de gjødsel hver uke på sommeren

      Slett