torsdag 19. juli 2012

Litt nytt på soverommet

Heisan dere.
Her i sør er det litt reg og grått vær i dag, håper det lysner til kvelden. Etter værmeldinga sin side er det vel det som er planen. Glitter mannen og sønnen er på sjøen og trekker teiner, frister ikke meg å ut der å klore når ikke solen steker på meg. Litt nytt er ankommet soverommet siden sist. Her inne vil jeg ikke ha for mye stasj som kan samle støv. Liker å ha det litt luftig og godt der vi skal sove.
Vi malte jo rommet helt hvitt her tidligere i vår. Så for at det ikke skal bli alt for mye hvit har jeg valg å kjøpe natt bord i denne lune brune driv ved fargen. Den er i samme fargen som den store stjernen som jeg har vist dere tidligere som står på benken her inne. Lese lampen er fra Ikea, elsker å lese bøker, har ikke tall på hvor mange serier jeg har lest, så denne blir flittig brukt:-)




Egentlig hadde jeg lyst på en tak lampe i svart, men da jeg kom over denne billige lyse kronen fra Bohus syntes jeg den var riktig så flott:-)


Stjerne matte må til på rommet:-) Kan jo ikke fryse til vinteren på føttene når jeg skal svinge beina ut av senga:-)


Et lite pynte speil ifra Upstairs, en gøy butikk vi har her i Kr. sand med masse vis av lekre pynte ting og lys til en billig penge.


Et par puter fra Ikea med monogram på er på plass:-)


Nå begynner det å komme seg på soverommet, nå er det bare gardinene som mangler:-) Men det har ikke noe hast nå på sommeren. Lystett rulle gardin er en fin ting.-)
Nå lysner det opp her ute, og det kan vi li:-)
Ha en fin torsdag da dere!

4 kommentarer:

  1. Det ble jo riktig så flott! ;)
    God sommer til deg!

    SvarSlett
  2. Så utruligt flott soverom:)masse fine ting du har:)
    Klem

    SvarSlett
  3. så koselig soverom.:) her har jeg en jobb å gjøre, mitt ser ut som , ja..."bombet".:)

    ja de sneglene er ekle...men så lenge de ikke er så mange tar jeg meg av de selv.:) de irriterer meg så jeg blir sinna på de, og da bryr jeg meg ikke :.)

    Fortsatt god sommer..! nå er det vel litt go'vær på G...snart.:)

    klem

    SvarSlett
  4. Fint soverom. Liker bloggen din. La meg til som følger.

    SvarSlett