søndag 29. juli 2012

Ny lampe

Heisan søtinger:-)

Da var siste ferie dag kommet her i glitter huset på mannen og meg for denne gang. Ferie er jo kjempe deilig, og heldigvis har vi en uke igjen som vi skal til varmere strøk i slutten av august. Glede, glede , glede meg:-) 
I dag er det Start kamp for glitter mannen mens kidsa og jeg skal på Batman kino.

Oppe i 2 etg malte vi opp gangen og taket i helt hvitt her i vår, og da var det på tide med en ny lampe også der oppe. Kunne ikke ha noe som han langt ned siden vi går frem og tilbake der. Men fant denne søte lille lyse kronen, og den gir et kjempe bra lys der oppe. Er fremdeles veldig glad i prismer jeg, digger når det skinner så fint og blankt


Håper dere alle får en herlig søndag med masse sol:-)

4 kommentarer:

  1. Fin lampe. Enig med deg at det er fint med prismer som skinner så blankt og fint. Jeg har en del av det hos meg også.

    SvarSlett
  2. Kjempefin lampe:)
    Kos dere på kino:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  3. Så nydelig lampe,den passa kjempefint inn:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Veldig fin lampe!!
    Her har jeg ferie frem til sept 2013, hihi. Mannen har enda 3 uker igjen. Vi skal t Kypros i sept, gleder meg.
    Så nå som jentan begynner i bhagen så må vi gjøre oss ferdig m noen prosjekter her hjemme.
    Klem Bodil

    SvarSlett