mandag 30. juli 2012

Riviera Maison



Hei og hopp, tilbake på jobb i dag jeg. En smule tungt å stå opp kl 6, men når jeg bare fikk meg en dusj og kom inn på jobb var det riktig så trivelig å treffe de flotte kollegaene mine igjen.

Vi hadde en aldri så liten 2 dagers Stavanger tur her i vår med jente gjengen, og da ble det med meg hjem dette skjønne salat bestikket fra Riviera Maison. Hadde ikke sett slike før, og falt pladask for det.
Og så er det jo gøy med et lite minne fra turen, så hver gang jeg tar frem dette og i bruk så kommer jeg til å tenke på den. Å det er jo koselig:-) Gode minner er verd å ta vare på.



Nå venter middags laging her i glitter huset.
Ha en flott kveld da dere, jeg tenker det blir litt Dallas titting på meg:-)


1 kommentar:

  1. Det salatbestikket var knallfint! Det kunne jeg tenkt meg! Får kikke litt rundt. Ha en toppers dag!

    Klem fra Eli:)

    SvarSlett