onsdag 8. august 2012

Et kupp ♥



Heisan søtinger♥
 Det merkes at jeg har begynt å jobbe igjen gitt:-)Blir litt for seint på kvelden, så da blir jeg en smule trøtt utover dagen.Ja ja, sånn er det jo i perioder. Her går det i forberedelser til konfirmasjon samt at begge de to minste gullene har bursdag på samme dag. Så på en uke skal det være 3 selskap og en konf her i Glitterhuset. Så da er det bare å brette opp armene og sette igang, for det er jo ikke få kaker som må til:-)
Men som dere skjønte på overskriften har jeg vært så heldig å gjøre "årets" kupp.
Jeg har lenge ønsket med en pynte skodde til å ha på ute plassen. Og jeg har vært å sett på den i butikken både støtt og stadig. Men syntes den var en smule dyr, og siden dette er noe jeg absolutt ikke trenger, så har det blitt med butikk tittingen.
Men her en dag jeg var på en titte runde, hadde de et helt bord som var fylt med masse lekkert til 70 % . Å der på bordet lå denne flotte lyseblå skodden og lyste mot meg.
For en lykke!




Da er det straks tid for litt middags laging her .
Ha en fin onsdag folkens!

5 kommentarer:

  1. Ååååhhh er det ikke gøy når man finner ting man har sett lenge på også er det salg....Ja det er lykke hi hi
    Også for en herlig uteplass...det må det jo være helt skjønt å sitte på seine sommerkvelder :)
    Lykke til med forberedninger til både bursdager og komf :)

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  2. For et fantastisk kupp!
    Ha en herlig kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Så heldig
    Fint ble det. Har litt å holde på med skjønner jeg
    Her er det ferie ut uka. Nyter det fin været

    SvarSlett
  4. Hei på deg!!!
    Skal si du har litt og henge fingrene i. Jeg er veldig glad for at det er 9 mnd. til jenta vår skal stå til komfirmasjon!!!
    Så nydelig skodde!!! Der gjorde du et kjempekupp!!! Ha en god natt og lykke til med videre forberedelser!
    Klem fra Anne-Marit.

    SvarSlett
  5. så nydelig blåfarge det var på den:) salg er altså en fantastisk ting;)
    Åj det var en hektisk uke, men det er jo så koselig ed selskap så alt arbeidet i forkant blir nok verdt det:)
    ha en fin dag!

    SvarSlett