onsdag 19. september 2012

Jente besøk


Hei og hopsann, onsdag alt, skal si denne uken flyr avsted.
Desverre ble det et måls tap i  fotballkampen i går. Noe som Glitermannen (treneren) ikke var særlig fornøy med. Enda alt fokuset var på denne kampen  går, var faktisk så vi glemte å gå på foreldrekonferansetime på skolen. Huff for noen dårlige foreldre. Så nå er ny time i boks på dette, og den glømmer vi ikke:-) 
Jeg hadde jente kveld her om dagen, og bordet ble selvfølgelig pyntet i den fargen som er min favoritt farge for tiden:-)  Denne støvete gammel rosa syntes jeg passer så godt sammen med hvit , lin og grått. 




Her har jeg brukt pom-pomsene som jeg laget til konfirmasjonen.
Og de samme vasene. Disse kommer til å bli brukt utrolig mye. Liker ikke når bordpynten er for høy, blir jo så vanskelig å snakke med den over bordet da. hehe . Så sånn var jo disse et kupp:-)



Dekke brikker og bestikk kommer ifra Living. Gleder meg noe sykt til den åpner her i Kristiansand. Ikke lenge til det.

 
Håper du får en flott onsdag, see you soon. 


2 kommentarer:

  1. Hei så flott et bord du har dekket :)

    SvarSlett
  2. Nydelig borddekning. Kjempefine vaser også. Det er så hyggelig ned jentekvelder.

    SvarSlett