torsdag 27. september 2012

Trekasse



Hei og hopsann. Torsdag alt og sola skinner igjen her i Sør.
Kjenner at jeg liker det veldig godt.
Men litt lys brenning kan vi jo få til allikevel.
Elsker denne fargen som er på denne tre kassen.
Selv om jeg er veldig glad i hvit,merker jeg at det stadig sniker seg inn litt i denne fargen. Lunt å fint syntes jeg, nå som høsten er på gang



Dette er pynten på kjøkkenbordet for tiden.
Kassen er fra Plantasjen og lysestakene er fra Broste



Ønsker dere en fin torsdagskveld.
Gleder meg til Torsdagskveld fra Nydalen smileblunkefjes:-) 


4 kommentarer:

  1. Lekkert!

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så fint alt passer sammen, kjempeflott!!

    Ønsker deg en fin kveld:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  3. Veldig fine farger ja!
    Fikk lyst på en lyngplante jeg nå... ;)

    SvarSlett
  4. Så lekkert og flott isammen,det er jo så fint med slike kasser å ta inn og ha lyng og lys oppi:)
    Fine kveld til deg!

    SvarSlett