søndag 7. oktober 2012

Et lite bilde av konfirmanten


Hei alle sammen.
Må jammen meg si at helgen går alt for fort.
Har vært en herlig helg, uten for mange planer. Er godt av og til å bare ta det som det kommer.
Vi har hatt en bytur med litt shopping og vært en tur i hallen og fått med oss håndballkampen til herrelaget.
Og det var morro, ble seier til Søgne
Blir litt lyng bilder for tiden hehe. Men den er jo vakker da denne busken.
Her er en som har fått seg en plass i kjøkken vinnduet.




Til slutt et lite bilde av den herlige konfirmanten vår Annika.
I dag har vi laget takkekort så da gleder vi oss til de ankommer glitterhuset.


Ønsker dere alle en fin start på uka!!

4 kommentarer:

  1. Heia Søgne!!
    Deilig m sånne dager .....
    Lyng er høst, både ute og inne.
    For ei flott jente!! Så utrolig fin kjole!!
    Ønsker deg ei god uke!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Å, så koselig det var å titte inn her
    til deg igjen ღ Jeg har nå sittet å
    tittet nedover og bakover her hos deg
    og bare kost meg med alle de vakre
    bildene og innleggene dine her ღ
    Veldig koselig hjem, og flott høstlig
    dekorert både ute og inne her hos deg
    Likte også veldig godt kabel trommel
    bordet som du har malt hvit, veldig
    fint... Du, og så må jeg få spørre om
    jeg kunne få oppskriften på den deilige
    desserten under her - så utrolig god ut
    Ønsker deg en fin kveld videre, og uke
    som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Grattis med vel overstått.:) Så vakker jente...og flott bilde.:))

    nyt høstdagene :-)) KLEM

    SvarSlett
  4. Nydelig konfirmant du har
    Ha en herlig dag:)

    SvarSlett