fredag 19. oktober 2012

Kurvstol har flyttet inn

 
 
Heisan søte dere! Her er jeg igjen. Har ligget rett ut noen dager her i glitterhuset med feber og vond hals, men nå begynner det så smått og komme seg:-)
I helgen som var hadde vi tur med jobben min til Oslo og Lysebu, et fantastisk flott sted, rett ved Holmenkollen. Lørdagen fikk de av oss som ønsket det en tur inn til Oslo og markedet i Bogstadveien. Fantastik gøy var det, det manglet ikke på tilbud den dagen. Litt shopping ble det på mor da:-) Gøy, gøy gøy!
Ellers så har denne kurv stolen fått plass på badet, den hvite er byttet ut med en litt mere høstlig variant. Putene er fra Søgne Home og Åhlens. Dopapir bøtten er hjemmelaget, sprayet med sink spray og en wallstikker. Håper dere alle får en herlig helg:-)
Vi sees plutselig!
 
 
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Så flott kurvstol med dei finaste putene oppi,stilig bøtta med toalettpapirene var:)
    Her er det vått og surt idag men då kan me kosa oss inne heldigvis:)
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Koselig med kurvstoler, det blir jeg aldri lei av. ;o) Passet veldig fint inn på badet ditt.

    Nydelig bilde av en vakker konfirmasjonsdatter under her! Ligner på sin mor, tenker jeg. ;o) Og for en skjønn kjole hun hadde! Håper dagen var koselig for dere alle.

    Nyt søndagskvelden!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  3. Hei og takk for sist!

    Veldig koselig å treffe så mange lokale bloggere på treff hos Living:)

    Har kikket litt på bloggen din og må bare si jeg du har det så utrolig flott!
    Jeg la meg til som følger hos deg jeg, og legger deg til i bloggen min også:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Ninni

    SvarSlett
  4. Hei på deg. En liten hilsen fra meg som takk for i går. Det var gøy å være på bloggtreff. Håper det blir flere framover. Så flott blogg du har. Må innom her i kveld for å titte litt mer.

    SvarSlett
  5. Hei og takk for sist :)

    Måtte bare innom for å hilse på .
    Klem,kari

    SvarSlett