tirsdag 13. november 2012

Da var jeg igang.......

 
 
Glitterfruen har vært og
klort i skogen her om dagen å sanket inn litt mose. Dere som har fulgt meg en stund vet jo at jeg elsker å pynte til advent og jul med mose . Er vel litt tidlig enda, men kunne ikke holde meg, så noen mosekuler har fått plass på kjøkkenet mens de andre er plassert ute på trappa.
Har funnet den perfekte mose plassen, så nå er det ikke lenge før jeg tar turen dit og sanker mer så jeg har hvis frosten skulle komme. Noe jeg håper at den ikke vil gjør enda. Er ikke klar for kong vinter riktig enda nei.
Men mosekuler JA TAKK! hi hi.
 
 


 

5 kommentarer:

  1. Så fine kuler!! Jeg har au vært på mosejakt og kongler har jeg plukka jevnlig.
    Vil ikke ha vinter jeg heller!!
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. Hei.
    Ååå det er så deilig med mose og annet fra skogen ,
    Skjønt med tur i skogen.
    Fine bilder,
    Ha fine dager.
    Klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Mose må til! Det er en av de vakreste og enkleste måtene å dekorere med. Slike mosekuler blir så fine!

    Fin kveld til deg. :o)

    AW

    SvarSlett
  4. Ja det er lurt å sikre seg litt mose før kulda kommer
    Er jo så mye fint en kan finne i naturen
    Deilig tid dette her

    Moro å høre dere på konserten ja.. føler fortsatt jeg har ett storband som spiller i ørene mine.

    SvarSlett
  5. Åååå så fine mosekuler! :) Der fikk jeg en ide til jeg skal starte julepyntingen min denne uken.

    Fin uke til deg!

    Klem C

    SvarSlett