lørdag 12. januar 2013

40 års feiring!


Hei hei alle sammen!
I dag kommer det til å bli en perfekt dag. Juhu som jeg gleder meg. For det er nemmelig slik at rett før jul fylte denne "ung"damen 40 år. Og det er ikke hver dag ei "dronning" fra Søgne skal feires. He he
Så i kveld er det fest med 70 gjester. Lokale er leid og står ferdig pyntet. Snille glittermannen har kontrollen på maten han skal lage og servere. Og vi har besøk av de beste i fra Bergen. Koselig og våkne opp med huset fult av folk.
Har lenge ønsket meg det gråe trekket til ektorp hjørne sofaen. Er jo gøy og kan bytte ut litt. Lunt og herlig på vinterstid med litt mørkere farge. Så her en dag jeg var på vift så hadde mannen og ungene vært å kjøpt trekket for å overaske meg.Snillingene! Utrolig morro, ble liksom en helt annen stue.
Nei, nå må glitterfruen hive seg, Er jo litt igjen å gjøre før kveldens høyhelte glittersko skal taes på og fest kan starte! Glede, glede, glede meg!!
Håper dere får en fin kveld dere også!




10 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fantastisk feiring i kveld. Nyd det i fulle drag :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen på etterskudd! ! Hipp hipp hurra!
    Kos deg masse i kveld!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Gratulerer med overstått bursdag, og ønsker deg en riktig så fin feiring i kveld:)
    Snille mannen og barna dine:)

    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  4. GRATULERER ;o)))) Kooooos deg ;OD

    Klemmer Elisabeth ;)

    SvarSlett
  5. Så gøy og jeg håper du nyter oppmerksomheten i dette øyeblikk :)

    Klem klem

    SvarSlett
  6. For en snill mann du har, hihi! Litt vittig, jeg har grått trekk og ønsker meg et hvitt et! Men det er jo gøy å ha noe å bytte på:)

    Vel overstårr bursdag og fest!

    Give away inne hos meg;)

    Klem Ninni

    SvarSlett
  7. Overstått var det jeg ville frem til:P

    SvarSlett
  8. Hyrra for deg!

    Ønsker deg en fortryllende start på uken!
    Her skal kvelden tilbringes med en kjær venninne, jeg som hater å shoppe skal faktisk bli med henne på shopping (grøss og gru) - hva man ikke gjør for de man er glad i *smile*

    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  9. Meeeget koselig, flott stylet. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  10. Hipp hurra og grattis med vel overstått .:))forandring fryder...små grep skaper et nytt utrykk.
    Er så spent på sofa vi har bestilt..den er veldig lys..og det er litt "ditt eget ansvar" var ikke
    helt enig om fargevalget...men du vet...det gjelder å stå på sitt..så får man gjennomslag til slutt..tjhii

    regner med kvelden var flott ?

    klem



    SvarSlett