tirsdag 8. januar 2013

Sjekk denne......


Heisan dere fininger!
I dag blir det ikke noen interiør bilder fra fruen. Har nemmelig holdt på med husvask i kveld, er skikkelig kipt, men men må jo til det også.
Men tenkte jeg skulle vise dere noe som jeg syntes var utrolig gøy! På nyttårsaften kom en av gjestene med en leskende gave til meg. Han hadde vært på polet , og da kom han over denne rosevinen med den tøffe etiketten på. Jeg hadde ikke sett denne før. Så det var jo stor stas når jeg så hva den hette. For denne damen heter jo selvfølgelig noe annet enn Fru Glitter, hehe . Som dere sikkert har fått med dere heter jeg Ine. Og da var det jo kjempe tøft med denne vinen som jeg er knall sikker på er "oppkalt" etter meg, hihihi.
Ines heter den. Tolket jo det med en gang at det betydde Ine`s vin:-)
Gleder meg til helgen, for da skal den smakes på:-) Tusen takk Kjell for denne!

Må bare få takket for alle de herlige kommentarene jeg har fått, kjempe koselig. Og velkommen til nye følgere, kjempehyggelig.
Ha en fin kveld da dere, med eller uten Ines:-)




2 kommentarer:

  1. Hehe, artig! Den så veldig god ut, nesten som saft jo ;)

    Ha en fin Onsdag,
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så gøy å få, nyyyyyt den... den ser veldig god ut:)
    Min bror kom over sjokolade med minttrekk for mange år siden,
    som har navnet Marianne... det syntes jeg var stoooor stas:)

    Ønsker deg en fin onsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett