mandag 7. januar 2013

Ny lysekrone



Glemte jo helt å vise dere glitterhuset sin nye lysekrone på kjøkkenet.
Er vel ikke akkurat så ny, for vi har hatt den liggende i over 1 år, men har ikke fått summet oss til og skifte før nå. Var egentlig litt min feil, for jeg var ikke helt sikker på om jeg ville bytte ut den som hang der.
Men nå som jeg endelig bestemte meg, er jeg dødsfornøyd og kan ikke fatte at jeg ikke gjorde det før.
He he , noen som kjenner seg igjen???


Slik så den "gamle" ut. Så nå ligger den nedpakket og kan kanskje taes i bruk en annen gang, eller av noen andre
Ser det er mange som sliter med å laste inn bilder på blogger, jeg strevde også med det i mange dager etter nyttår. Men så så jeg på bloggen til herlige Bodil med bloggen Bodilla, at hun hadde lastet inn ny nettleser.
Så da tenkt jeg at det var sikkert det som var galt her også, og jaggu meg var det det.
Så endelig er jeg i full sving igjen:-)
Takk for tipset Bodil, har dere ikke vært inne og besøkt henne, må dere virkelig ta turen inn på den vakre bloggen hennes.
Ønsker dere en fin start på uken!

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår kjære Ine!!
    Tusen takk for fine ord hos meg og ikke minst her;-)
    Du er go' altså!
    Jeg strevde noen dager jeg også med bildene, er igrunn ganske så grønn på data, hihi ;-)
    Men så fikk jeg jaggu meg til å laste ned ny nettleser!!
    Så lekker lysekrone. For ikke å si et flott julebord du har dekket. Du er flink!
    Gleder meg til å følge deg i 2013 også.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Så lekkert du hadde pyntet!:)

    Godt nytt år til deg,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett
  3. Lekkert, lekkert!!

    Ha en flott dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Elsker lyskroner og denne ble så flott hos deg!
    Lekkert pyntet bord!

    Legger meg til som følger her hos deg og gleder meg til å følge deg videre.
    Herlige bilder fra din hage på sommeren!:-)
    Jeg elsker å jolde på ute i hagen min om sommeren. Det er det jeg savner mest på vinteren.

    En flott tirsdag til deg!
    Mvh Hilde

    SvarSlett