tirsdag 5. februar 2013

Inn med litt lyse rosa.....



God kveld  dere. Hva er vel vakrere enn en lyse rosa tullipan bukett?
Nå som jeg venter og lengter etter våren, kjenner jeg at de duse fine fargene er herlige og få inn i hus.
Disse har fått plass i et norgesglass pyntet med en sink stjerne jeg har kjøpt på Hansen & co.
I dag har det vært en hektisk ettermiddag med middag i full fart før det bar avgårde på trening og foreldremøte med håndballen. Men men, slappe av kan vi vel gjøre senere i livet? Er vel flere som kjenner seg igjen i en hektisk hverdag?
Nå er det tid for Grey´s anatomi på tv. Me like:-)
Så da kryper jeg opp i sofaen og nyter siste rest av denne tirsdagskvelden.
Vi sees plutselig......



3 kommentarer:

  1. Nyyydelige rosa tulipaner - og flott vase:)
    Ja, det har en tendens til å gå i hundre enkelte dager - her er det også hektisk med flytting av meg til Namsos og flytting av min samboer i ny leilighet her i Trondheim... men det går så det suser, og det at man er sliten får man kjenne på når man er ferdig:)

    Ønsker deg en finfin dag:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett
  2. De lyserosa tulipanene er bare helt nydelige og sier VÅR!!!
    Tirsdag kveld er beste Tv kveld! Da koser jeg meg under teppet med Greys og Privat Praksis!

    Ha en fin onsdag, full fart her også med kjøring av unger til trening!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  3. Lyserosa tulipaner faller eg alltid for,dei er så fine og mine er snart visne no,hihi så må vel ha nye snart:)
    Ønsker deg ein fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett